SUBNAUTICA

SUBNAUTICA

සුන්නාවුටික් යනු විවෘත ලෝක පරිසරයක් තුළ ඇති වූ ත්රාසජනක ක්රීඩාවකි. විකාශනය වූ සාගර ග්රහයා මත 4546B හි අරුෙර්රා නමින් හැඳින්වෙන අසරණ අභ්යාවකාශ නැවක තනි තනි පුද්ගලයා පාලනය කරයි. නෞකාව කැඩී යාමෙන් ටික කලකට පසුව යානයෙන් එය සොයාගත හැකිය. ක්රීඩකයාගේ ප්රධාන අරමුණ වනුයේ ක්රීඩාවේ ලෝකය නිරීක්ෂණය කිරීම හා ක්රීඩාව පිළිබඳ කථාව අනුගමනය කරමින් ග්රහ ලෝකයේ අන්තරායන් බේරාගැනීමයි. උපනාටිකාව ක්රීඩකයාට අවශ්ය සම්පත් එකතු කිරීම, උපකරණ, කඳවුරු සහ ගිල්විය හැකි වන අතර, පෘථිවියේ වනජීවීන් සමඟ අන්තර්ක්රියා කිරීම සඳහා ඉඩ ලබා දේ. [11] මූලික දුෂ්කරතාවයෙන් යුත් "Survival" නම්, ක්රීඩකයා පෝෂණය, සජලනය සහ ඔක්සිජන් පවත්වා ගැනීමට සිදු වනු ඇත. ක්රීඩාව ක්රීඩා සහ වටපිටාවට බලපාන දිවා රාත්රී චක්රය ඇතුළත් වේ. ක්රීඩාව වෙනත් ආකාර තුනකින් සමන්විත වේ. "කුසගින්න සහ පිපාසාව අක්රිය කර ඇති" නිදහස් මාදිලිය; ක්රීඩකයා මියයන්නේ නම්, ක්රීඩකයා තවදුරටත් විවේකගැනීමට නොහැකි වනු ඇති බව හැරෙන්න හැරෙන්න "Hardcore Mode", Survival එක සමාන වේ. සහ "නිර්මාණාත්මක ප්රකාරය", කුසගින්න, පිපාසාව, සෞඛ්යය සහ ඔක්සිජන් අංග සියල්ල අබල කර ඇති අතර, සියලු ශිල්පීය බ්ලූපින්ට් අත්පත් කර ගනු ලැබේ. යාත්රා සඳහා සම්පත් කිසිවක් අවශ්ය නැති අතර ගිල්විය හැකි ශක්තිය අවශ්ය නොවන අතර හානි කළ නොහැක. මෙම ක්රීඩාව ප්රධාන වශයෙන් යටිතල පහසුකම් සහිත, දෙකක් ගවේෂණය කළ දූපත්.
HTC Vive Support තවමත් ක්රීඩාව තුල සම්පූර්ණයෙන්ම නිමවා නැත. මෙහි ප්රතිඵලයක් ලෙස SteamVR භාවිතා කරමින් විවේචනාත්මක පාලකයන් සමඟ වැඩ නොකරනු ඇත.

පුවරුව [ සංස්කරණය ]

24 වන සියවසේ අග භාගයේ දී මානව වර්ගයා අභ්යවකාශයේ ග්රහලෝකයන් ඇරඹීමට පටන් ගෙන ඇත. "යුරෝරාව" යනුවෙන් හැඳින්වෙන ට්රාන්ස් ඊ අල්ට්ර්රා විසින් ඉදිකරන ලද නැවක් එහි පළමු ගමනේ සිට පිටතට ගමන් කරන ලද අභ්යවකාශ ගමනට යවා ඇත. එය ෆැසෙජේට් ලෙස හැඳින්වෙන අධිවේගී අභ්යාවකාශ ගමන් ව්යුහයක් සෑදීමේ ප්රධාන අරමුණයි. "අරෝග්රා" ද ද්විතීයික මෙහෙවරක නිරත විය. එය ග්රහලෝක 4546B පරික්ෂා කිරීම සඳහා, "ගමනාගමන" නමින් දශකයකට පමණ පෙර අතුරුදහන් වූ නෞකාවේ සංඥා සඳහා ඔවුන්ගේ ගමන් මගෙහි ගමන් කරන ලදී. මෙම මෙහෙයුම සඳහා අරෝරා තෝරා ගනු ලැබුවේ එහි නව, දියුණු ස්කෑනර් යන්ත්රයෙනි. පෘථිවි ග්රහයා වෙත ළඟා වන විට අද්භූත අත්සන ස්කෑනර් විසින් ග්රහණය කර ගන්නා අතර, අරුෙරා නාඳුනන සම්භවයක් ඇති ශක්තියේ ස්පන්දනයකින් එය විනාශ වී ඇත. ක්රීඩකයා බිඳවැටීම තවමත් කුමන්ත්රණයේ කොටසක් වන අතර, ඇරෝරාගේ ස්වභාවය ස්වභාවය ක්රීඩාවේ වර්ධනය පුරා කිහිප වරක් වෙනස් වී ඇත. කාල පරිච්ඡේදයක් සඳහා, එය වෙනුවට එය පෘථිවි ග්රහයාගෙන් සම්පත් සම්පත් අස්වැන්න නෙලා ගැනීමට ටෙරාෆයරින්ග් නෞකාවක් විය, ක්රීඩාව දියත් කරන ලද අනුවාදයේ දී, අරෝරා ඉදි කර ඇත්තේ එකම කාර්යය සඳහා 4574 .
කාලය ගෙවී ගිය පසු, අනෙක් දිවි ගලවා ගත් අයගේ ගුවන් විදුලි පණිවුඩ මාලාවක් ගලා එන අතර, තවත් අය අරුුර්ගේ මගීන් පිළිබඳ තොරතුරුද ඇතුළත් කර ඇත. අන්තරායකර සත්ත්වයන් විසින් යවන ලද සංඥා කිහිපයක් පෙනී යන්නේ, අනතුරට ලක්වූවන් දඩයම් කිරීම සඳහා සැලසුම් කර ඇති බවය. අවසානයේදී, "සන්බෙයාම්" නමින් හඳුන්වන සුපිරි වෙළෙඳ නැවක් අරුෙරාගේ දුර්වල සංඥාව මතු කර උපකාර කිරීමට පැමිණේ. කෙසේ වෙතත්, ක්රීඩකයා ක්රීඩාව නංවා ගැනීමට ගොඩබෑමට තැත් කිරීමේදී, සන්බීම් සිය මුළු කාර්යයම සමග කැනන්ටිනි බලාත්මක වේදිකාවක් විසින්, වසර දහස් ගණනකට පෙර නාඳුනන පිටසක්වල ජාතියක් විසින් කඳු දිවයිනකට ගොඩනගාගත් විශාල ආයුධ පද්ධතියක්, . ඉන්පසුව, ඇලොරා කෝපරේෂන් - අරෝරා හිමිකරුට - පෘථිවිය බේරාගැනීමට ඉඩ දෙන "නෙප්චූන් බේරුම් රොකට්ටුව" නමින් හැඳින්වෙන රොකට්ටුවක නාලිකා හරහා යැවීමට කටයුතු කරයි. කෙසේ වෙතත්, නිරෝධායන බලාත්මක කිරීමේ වේදිකාව තවමත් ක්රියාශීලී වන අතර රොකට්ටුව ඉවත් කර ගත නොහැකි වනු ඇත.
ක්රීඩකයා පසුව සොයාගත් පසු, වසර 4500 කට පමණ පෙර ඉපැරණි විදේශීය තරඟයක සත්කාරකත්වය දරයි. ඒවා හැඳින්වෙන්නේ "පූර්වදර්ශන තරඟය" ලෙස පමණි. පූර්වජ වස්තූන් පෘථිවියේ ස්වදේශිකයන් නොවීය. ඔවුන් "Kharaa" යනුවෙන් හැඳින්වෙන ඉතා ආසාදිත බැක්ටීරියාවක් සොයාගෙන තිබේ. ඔවුන් නොදන්නා ග්රහයෙකු මත ආසාදනය වී ඇති අතර ඔවුන්ගේ කාලය තුල ඔවුන්ගේ බිලියනය බිලියන 143 කට අධික සංඛ්යාවක් ඝාතනය කර තිබේ. සත්ව විශේෂවල බොහෝ පර්යේෂණ සිදු කළ පසු පූර්වගාමීන් විසින් මුහුදේ අධිරාජ්යයා වන ලෙවියාතන් ලෙස හැඳින්වෙන එක් විශේෂයක් සොයාගත් අතර ක්රීඩාවෙහි විශාලතම සත්වයා හා ක්රීඩාව පුරා ක්රීඩකයා අතර තෙවැසි ආකාරයෙන් සන්නිවේදනය කරන ලද ක්රීඩාව, එන්සයිම 42 "Kharaa ගේ රෝග ලක්ෂණ මුදා හරිනු ඇත.
"මූලික ප්රාණවත්ව පහසුකම" ලෙසින් හඳුන්වන ලද ගොඩනැගිල්ලක් මීටර් 1400 ක ගැඹුරකින් යුත් දුරස්ථ ස්ථානයක ඉදිකර ඇති අතර, මුහුදු අධිරාජ්යයා එය සමග තිබී හමුවූ බිත්තර සමග අඩංගු විය. මුහුදු අධිරාජ්යයාගේ මහලු වයස අවුරුදු 1600 ක් පමණ වන අතර එන්සයිම 42 හි ශක්තිය පහත වැටී ඇත. එයින් අදහස් කළේ කාරා බැක්ටීරියාව මරා දැමීමට නොහැකි වූ නිසා, තාවකාලිකව ලැබෙන සමය. මෙම සොයා ගැනීමෙන් පසු පූර්ව වායුව වැඩිහිටි, බිත්තර වෙත ඔවුන්ගේ අවධානය යොමු කළහ. ඔවුන්ගේ උපරිම උත්සාහයන් නොතකා පූර්වගාමීන්ට බිත්තර දැමීම අවුලුවාලීමට නොහැකි වූ අතර ඔවුන් සදහටම පවතින තත්වයක පැවතුණා.
පූර්වජකරුවන්ට නොතිබීම. මුහුදේ අධිරාජයාගේ කටහඬ හඬ ඇසීම සඳහා නොදන්නා හේතු නිසා මුහුදේ අධිරාජයාගේ කටහඬ හඬ අසන්නට නොහැකි වූ අතර මුහුදේ අධිරාජ්යයා ලෙවියාතන් විසින් එම බිත්තර දැමීම සඳහා ඇති එකම ක්රමය වන්නේ ස්වභාවික තත්වයන් තුළ ඒවා තැබීමට ඇති එකම මාර්ගයයි. දේශීය වෘක්ෂලතා නිෂ්පාදනය මඟින් එන්සයිම පූර්න පරිණත සහ ආරම්භ කිරීම ආරම්භ කිරීම. උත්සාහයන් කිහිපයකින් පසුව ඔවුන් එක්රැස් කරන ලද අධිරාජ්ය බිත්තර හතක් දෙකක් ගෙන බිත්තර පිළිබඳ පර්යේෂණ සඳහා වෙන් කරන ලද රසායනාගාරයක එකක් තැබූහ. මෙම බිත්තර වකුගඩු විනාශ කිරීමේදී කලලරූපය බලසම්පන්න එන්සී 42 ක් බිහිවීම අසමත් විය. අසාර්ථක වීමෙන්, පූර්වගාමීන් විසින් වෙනත් ස්වදේශික ප්රභේදයන්ගෙන් බිත්තරයක් සොරා ගත් අතර මුහුදේ ඩ්රැගන් ආරුක්කු මුහුදේ අධිරාජයා වූ ලෙව්යාතන් විශේෂයට අයත් බොහෝ විශේෂ ලක්ෂණ දක්නට ලැබේ. එය කුඩා වුණත් අඩු බුද්ධියකි. මෙම බිත්තර මුහුදේ අධිරාජයාගේ අධිමානුකූල තත්ත්වය පිළිබඳව සොයා බැලීම සඳහා අධිරාජයාගේ බිත්තර වැඩි වැඩියෙන් අහිමි විය. මෙම පූර්වජයන් මුහුදේ ඩ්රැගන් (Dragon Dragon) ලෙවියාටන්ට අවතක්සේරු කළ අතර ඒවායේ තවත් කඳවුරකට "ලෙඩ රෝග පර්යේෂණ පහසුකම" අනුගමනය කරන ලදී. මෙම ඩ්රැගන් බිත්තර දෙකෙන් එකකටම මෙහි දමා ඇති අතර මුහුදේ ඩ්රැගන් ලෙව්අයාතන් විසින් පාදය මත ප්රහාරයක් දියත් කළ අතර අවසානයේ එය අත්හිටුවීමට පහසුකමක් නොමැති අතර, - එය ටොන් තුන්සිය හතළිස් හාරදහසක් අවශ්ය වන අතර, විශාල හිසරෙම්ප්රහයක් හේතුවෙන් සත්වයාගේ මරණයට හේතු විය. මෙම කේබලය ගුහා බැම්මෙන් ඉරා දමා ඇති අතර, එම පහසුකම බිඳ වැටී ඇති අතර, තවත් කේබල් රැහැන් ඉවත් කිරීමත්, ගුහාව වෙතට වැටීමටත් පහසුකම් සලසා ඇත. මෙම පහසුකම දේශීයව සත්වයා මත Kharaa ආචරණ පරීක්ෂණයට භාජනය කරන ලද ස්ථානය වන අතර, එය විනාශ වීම නිසා Kharaa පරිසර පද්ධතිය තුලට වැටීමට හේතු විය. පුපුරා යාමෙන් අනතුරුව ස්වයංක්රීය නිරෝධායන ක්රියාමාර්ග කිහිපයක් ආරම්භ විය:
  • දැවැන්ත වායුගෝලීය ආයුධ පද්ධතියක් ක්රියාත්මක කරන ලද නිරෝධායන බලාත්මක වේදිකාව ක්රියාත්මක කරන ලදී. මෙම අනවසර අභ්යාවකාශ යානය ග්රහලෝකයට ඇතුළු වීමෙන් හෝ පිටවීමෙන් වළක්වා ඇති පද්ධතියකි. අවසරය ලබා ගැනීම සඳහා අවසර ලබා ගත හැකි වන්නේ ස්වයංක්රීය උපාංගයක් මගින් රුධිර සාම්පලයක් ලබා ගැනීමෙන් හා ප්රවේශ වීමෙන් පමණි. රුධිරය තුළ ක්රියාකාරී හෝ නොවූ Kharaa නම්, ප්රමාණවත් උසකින් ළඟා වීමෙන් අභ්යවකාශ යානය විනාශ වනු ඇති නිසා එය සිදු විය නොහැකිය. පෘථිවියෙහි පවතින එවැනි එක් වේදිකාවක් පමණක් තිබියදී පෘථිවි ග්රහලෝකය ආවරනය කරන ස්කෑනර් පරාසයක් ඇති අතර, එය විසින් පෘථිවියෙහි ගුරුත්වාකර්ෂණ ක්ෂේත්රය වටා විහිදෙන බලශක්ති ස්පන්දනය සමස්ත පෘථිවිය පුරාවට ආවරනය කිරීමට ඉඩ ඇත.
  • ඉතිරි පූර්වාරක්ෂකයින් ස්වයංක්රීයව හිස් ආවරණ ලෙස හැඳින්වෙන කුඩා, සැඟවුණු කඳවුරු වෙත යවා ඇත. මෙහිදී ඔවුන්ගේ ශරීර විනාශ වූ අතර ඔවුන්ගේ මනස ඩිජිටල් ලෙස ගබඩා කර තැබීමට බලා සිටියහ.
  • ජෛව-යාන්ත්රික ඉදි කිරීම් "ස්වයං-ප්රාරම්භක නිරෝධායන බලකායක්" ලෙස හැඳින්වේ, හෝ "වක්රාකාර" ලෙස ක්රියා කරන ලදි. ඔවුන්ගේ එකම අභිප්රාය වන්නේ ආසාදිත ජීවීන් හඳුනා ගැනීම හා ඒවා විනාශ කිරීමයි. විවිධ ජීවීන්ගේ දුසිම් ගනනකගේ ශරීර කොටස් සහ ජෛව විවිධාකාරයන් විසින් ඉදි කරන ලදී. එයින් අතිමහත් බහුතරය සම්පූර්ණයෙන්ම විදේශීයයි. අනෙකුත් ග්රහලෝක වලින් ගන්නා ලදී. ජීර්ණ පද්ධතියක් වෙනුවට ඔවුන් ආගන්තුක නොවන ලෙස මාර්ගයෙන් රැහැන් රහිතව ආරෝපිත අභ්යන්තර බැටරි ඇත. ඒවාට ව්යාධි පද්ධතියක් සහ ඩිජිටල් වැඩි දියුණු කළ මොළයක් හා ස්නායු පද්ධතියක් නොමැත; ගුවන් විදුලි උපාංගයක් මොළයට ඇතුල් කරන අතර අනෙක් ඒකක සමඟ සම්බන්ධතා ලබා දීම සහ කුඩා අවධියේදී "අවධි තාක්ෂනය" ස්නායු පද්ධතියට ඇතුල් වන අතර එය මධ්යම ස්නායු පද්ධතිය මගින් තල්ලු කරනු ලබයි.
මෙම කථාවේ දී, ක්රීඩකයා විසින් පූර්වජයන් විසින් පෘථිවි ග්රහයා මත ඉදිකරන ලද භෂ්ම හතරක් සොයා ගත යුතු ය. මෙම නිරෝධායන බලාත්මක කිරීමේ වේදිකාව, රෝග පර්යේෂණාගාරය, වික්රමාන්විත තාප බලාගාරය (ග්රහලෝකයේ සියලු පූර්වකොමර් තාක්ෂණයට ශක්තිය සැපයෙන දැවැන්ත තාප විදුලි බල උත්පාදකයක්) සහ දැනට පවතින 2600 ක් පැරණි මුහුදු අධිරාජ්ය ලෙවියාතන් තවමත් එහි බිත්තර සමඟ වාසය කරයි. මුහුදේ අධිරාජ්යයා වන ලෙවියාතන් විසින් බිත්තර වලින් බිත්තර වලින් පිටතට ගසාගෙන යන ලෙස ක්රීඩකයාට විස්තර කරයි. බිත්තර වලින් ඔවුන් අවදි කිරීමට එච්ජයිසින් එන්සයිම අවශ්ය වන පරිදි ඔවුන් විසින් මරා දැමීමට උත්සාහ කරන ලදී.
එවිට ක්රීඩකයා හචින් එන්සයිම හා බිත්තර බිඳිති බිහි කිරීම සඳහා දේශීය වෘක්ෂලතාදිය රැස් කරයි. සිය දරුවන් සමඟ කෙටි සම්බන්ධතා පැවැත්වීමෙන් පසු, ඉපැරණි මුහුදේ අධිරාජ්යයාගේ ශක්තිය අන්තිමේදී බිඳ වැටිණි. එයින් එය දුෂ්කර වූ අතර එය හුස්ම හිරවීම හැර දමනු ලැබීය. මුහුදේ අධිරාජයාගේ බිත්තර වසා දැමීමෙන් පසු ක්රීඩකයාට ප්රාථමික මිටි පහසුකමේ අක්වාරාගාරය පිටත් කර හැරිය හැකි අතර, මුහුදු අධිරාජ්යයාගේ ළදරුවන් නොගැඹුරු ජලයේ ගමන් කළ හැකිය.
මෙම ක්රීඩකයාට දැන් නිරෝධායන බලාත්මක කිරීමේ වේදිකාව අබල කළ හැකිය. මෙය සාර්ථකව නිම කළ පසු, පෘථිවිය හැර යාම සඳහා නෙප්චූන් බේරුම් රොකට්ටුව දියත් කළ හැකිය. වායුගෝලයෙන් පිටවන පසු, රොකට්ටුව, තීව්ර වේගය වේගයෙන් ගමන් කරයි, එන්ජිමට පූර්වර්ජර් තාක්ෂණය එකතු කිරීම මඟින් සිදු කළ හැකිය. මෙම අනුපිළිවෙළින් මුහුදේ අධිරාජ්යයා වන ලෙව්අයිතන්, ගැඹුරින් දාර්ශනික වූ පුද්ගලයෙකුට අවසාන වශයෙන් අවසාන වශයෙන් අවසාන වශයෙන් ටෙලප්තික් සබඳතාවයක් ඇති කරයි. "සාගරයකින් තොර තරංගයක් යනු අවසානයකින් තොරව ආරම්භයක්ද? ඔවුන් එකිනෙකට වෙනස් නමුත් ඔවුන් එකට යති. තාරකාව, මම වැලි අතරට වැටෙනවා, අපි වෙනස්, නමුත් අපි එකට යන්නෙමු. " පසුව ණය මුදල් ලබා දෙනු ඇත.
ණය වලින් පසු දර්ශනයක් පරිගණකය තහවුරු කර ඇත්තේ ඔබ Alterra අවකාශය තුළ නැවත පැමිණ ඇති බවය. නමුත් ඉඩම් හිමිකම අවසර දෙනු ඇත. ඔබ ටි්රලියනයක ශේෂයන්ගෙන් ඉතිරි වී ඇති ඉතිරි ශේෂය ගෙවීමට පමණකි. ක්රීඩාවයි. එය මෙසේ කියයි. ඔබ ටි්රලියනයක ණය ශේෂයෙන් ගෙවනු ලබන ශේෂය ගෙවනු ලැබේ.

සංවර්ධනය සංස්කරණය

2013 දෙසැම්බර් මස 17 වන දින සුන්නාවුටික් නිවේදනය කරන ලද්දේ නොර්නි වර්ල්ඩ් එන්ටර්ටේන්මන්ට් හි අධ්යක්ෂකවරයා සහ ප්රධාන පෙළේ කීඩකයකු ලෙස චාලි ක්ලීව්ලන්ඩ් සහ නිෂ්පාදක ලෙස හියු ජෙරමි විසින්ය. [1]
සමාගම විසින් කලින් පැවති ක්රීඩාව සඳහා ස්වාභාවික තේරීම් 2 සඳහා භාවිතා කරන ලද එන්ජිමක් වන ස්පාක්ක් වෙනුවට යුනිටි එන්ජින් භාවිතා කිරීමට සංවර්ධන කණ්ඩායම තීරණය කර ඇත. උපනිවිකට් නිෂ්පාදක හියු ජෙරමි විසින් මෙම තීරණය සාධාරණීකරණය කළේ එන්ජිම තුල වෙනස් වන ඉල්ලීම් නිසාය. "[කණ්ඩායමට] Spark මත වැඩ කරන මිනිසුන් ඇතුළත් නොවන නිසා Subnautica භාවිතය Spark සඳහා යෝග්ය නොවේ.ඉන්නිකියාව සඳහා Subnautica සඳහා භාවිතා කිරීමෙන්, ස්පාක්ක් දිශා ඔස්සේ දිගින් දිගටම වර්ධනය විය හැකිය, සුනානිටිකා අනෙක් අයගේ වර්ධනය වන අතර උපකරණයක් සඳහා ස්පාක්ක් භාවිතා කිරීම සඳහා වටකුරු කුටියක සවි කර ඇත. [12]
මෙම ක්රීඩාව තුළ ක්රීඩාව තුළ මාරාන්තික ආයුධ ඇතුළත් කිරීමට එරෙහිව සංවර්ධන කණ්ඩායම තීරණය කර ඇත. ක්රීඩාවේ අධ්යක්ෂක වන චාලි ක්ලෙව්ලන්ඩ්, උපනාටිකා විස්තර කලේ "අඩු තුවක්කු සහිත ලොවකට ඡන්දයක්" ලෙසයි. "සැහැල්ලු හා වඩා නිර්මාණශීලී නොවන අය ගැන සිතීමට ක්රීඩකයින් උනන්දු කරවීම සඳහා සැබෑ ජීවිත තුවක්කු ප්රචන්ඩත්වය ඇතුලු සැබෑ ජීවිතයේ ප්රචණ්ඩත්වය " අපේ ගැටළු විසඳීමට විසඳුම්. " [13]
2014 දෙසැම්බර් 16 වන දින Steam Early Access මත Subnautica නිදහස් කරන ලද අතර, 2018 ජනවාරි 23 වන තෙක් එය සංවර්ධනය කිරීම ආරම්භ විය. එය 2016 මැයි 17 වනදා Xbox One පෙරදැක්ම මත මුදාහරින ලදි. [7]
Subnautica සම්පූර්ණ අනුවාදය 2018 ජනවාරි 23 වන දින Steam සඳහා නිදහස් කරන ලදී.

පිළිගැනීම් සංස්කරණය

පිළිගැනීම
සමස්ත ලකුණු
එකතු කිරීමලකුණු
මෙකටාක්රික්87/100 [14]
මෙම ක්රීඩාව ධනාත්මක පෙර-නිදහස් පිළිගැනීමක් ලැබුණි. PC Gamer of Ian Birnbaum විසින් Subnautica "යට ජලය සහිත මිනිත්තුවක " ලෙස විස්තර කලේ, " හෙල්මයේ අත්දැකීම් සහිත සංවර්ධකයෙකු හා සාගරයේ අසීමිත විවිධාකාර විවිධත්වයක් සහිතව" සමග " Subnautica සඳහා බොහෝ දේ වැරදියි. මෙවලම් පෙට්ටිය ගැඹුරු වන අතර අවසන් ක්රීඩාවේ හැඩය සැකසෙනු ඇත. Subnautica යනු ආක්රමණශීලීත්වය, තෘප්තිය හා විනෝදය විය හැකිය. [4]රොක්, කඩදාසි, ෂොට්ගන් විසින් සුෂ්නූටිකා ලෝකය ගවේෂණය කිරීමේ විපාක ගැන ප්රශංසා කලේය. එහෙත්, "අත්තනෝමතිකත්වය" හා "ගේම්ස්" වට්ටෝරු හි සමහරක් හිඟකමේ විවේචන නොලැබුණි . [15]
ආරම්භයේදී, ක්රීඩාව සාමාන්යයෙන් ධනාත්මක සමාලෝචන ලබා ගත්හ. මෙක්සරික් වින්ඩෝස් අනුවාදය සඳහා සමාලෝචන 27 මත පදනම්ව 100 න් 87 න් සාමාන්ය අගයක් ගනී. [14]

No comments:

Post a Comment