
2010 දී රොනි ඇබොවිට්ස් විසින් මැජික් ලීප් සමාගම ආරම්භ කරන ලද අතර Google හා චීනයේ අලිබාබා ගෲප් ඇතුළු ආයෝජකයින්ගේ ලැයිස්තුවෙන් ඩොලර් බිලියන 1.4 ක් ආයෝජනය කර තිබේ. [6] 2016 දී මැජික් ඉරියව් ඩොලර් බිලියන 4.5 ක් වටිනා බව ෆෝබ්ස් ඇස්තමේන්තු කර ඇත. [7] 2017 දෙසැම්බර් මස 20 වන දින සමාගම සිය පළමු නිෂ්පාදනය ප්රකාශයට පත් කරමින් පින්තූර හෙළි කරන ලද අතර 2018 නිකුතුව මාග්රි ලීප් එක හෙඩ්සෙට් සඳහා නිකුත් කරන බවට පොරොන්දු විය.
ඉතිහාසය [ සංස්කරණය ]
2010 දී රෙනී අබොවිට්ස් විසින් මැජික් ලීප් සමාගම ආරම්භ කරන ලදී. [5] 2014 ඔක්තෝබර් මාසයේ දී සමාගම තවමත් රහසිගතව ක්රියාත්මක වන විට (නමුත් වැඩිදියුණු කළ යථාර්ථය සහ පරිගණක දෘෂ්ටිය සම්බන්ධව ව්යාපෘති පිලිබඳව දැනටමත් වාර්තා කර ඇත) එය ඩොලර් 540 කට වඩා ඉහල නංවා ඇත ගූගල් සමාගම විසින් [9]ක්වාල්කොම් , ඇන්ජිසේන් හෝවොවිට්ස් සහ ක්ලේයිනර් පර්කින්ස් යන සමාගම් වල ආයෝජකයන්ට අරමුදල් සපයන අතර අනෙකුත් ආයෝජකයින් අතරද වේ. [10] [11]විශේෂ ප්රයෝග සමාගමක් වන රිචාඩ් ටේලර් වෙටා වැඩමුළුව ඇබොවිට්ට් සමඟ මැජික් ලයාපයට සම්බන්ධ වේ. [12] විද්යා ප්රබන්ධ කතෘ නීල් ස්ටීවන්සන් 2014 දෙසැම්බර් මාසයේදී සමාගමට එකතු විය. [2] ග්රේමී දේවේන් ඔවුන්ගේ ප්රධාන නිර්මාණ නිලධාරි සහ ජ්යෙෂ්ඨ වී.පී ක්රීඩා, යෙදුම් සහ නිර්මාණාත්මක අත්දැකීම්. [13]
එහි වෙබ් අඩවියේ පැරණි අනුවාදය අනුව, ආරම්භයේ සිටම "Magic Leap Studios" නම් සමාගමක් විසින් 2010 වසරේ සිටම ග්රැෆික් නවකථාවක් සහ විශේෂාංග චිත්රපට මාලාවක් මත වැඩ කල අතර 2011 දී සංස්ථාවක් බවට පත් විය. එය Comic- ඒ අවුරුද්දට. [12]
2014 නොවැම්බර් මාසයේ ගයිස්මෝඩෝ විසින් රැකියා ලැයිස්තුගත කිරීම, වෙළඳ නාම ලියාපදිංචිය සහ පේටන්ට් බලපත්ර අයදුම්පත පදනම් කරගත් මැජික් ලයාප් පදනම් කරගත් නිගමනයක් මගින් නිගමනය කලේ, "සැබෑ ගූගල් සමඟ පරිගණකයෙන් නිපදවන ලද ග්රැෆික්ස් සමඟ ස්පයිඩීස් මත ගූගල් ග්ලුකෝස් මත ස්ට්රෝරයිඩ් සෑදීමේ" අරමුණ බව පෙනේ. [12] මෙයද මයික්රොසොෆ්ට් හෝලෝලන් සමග සැසඳේ. [2]
Magic Leap පෙරාතුව, 2013 දී NVIDIA විසින් ආලෝකය ක්ෂේත්රය භාවිතා කරන හිස මත සවි කර ඇති තිරයක් දර්ශනය කරන ලද අතර, MIT Media Lab විසින් "සම්පීඩිත ආලෝක ක්ෂේත්ර" යොදා ගනිමින් 3D තිරයක් සාදා ඇත. කෙසේ වෙතත්, Magic Leap පරිශීලකයාගේ පේළිය මත කෙළින්ම රූපයක් ප්රක්ෂේපණය කරන නව වානිජ තාක්ෂණික ක්රම සමඟ වඩා හොඳ විසර්ජනය ලබා ගත හැකි බව අවධාරනය කරයි. [5] සමාගමේ පේටන්ට් බලපත්ර අධ්යයනය කළ පර්යේෂකයෙකු පවසන පරිදි, මැජික් ලයප් වැඩිදියුණු කරන ලද සිලිකන් වලව්වේදීස් භාවිතා කිරීමට ඉඩ තිබේ. [4]
2015 මාර්තු 19 වනදා මැජික් ලයප් "මැජික් ලීප් කාර්යාලයේ කාර්යාලයේ තවත් දවසක්" යනුවෙන් දැක්වේ. මෙම වීඩියෝව වැඩිදියුණු කළ යථාර්ථවාදී ක්රීඩා සහ ඵලදායිතා යෙදීම් ඇතුළත් වේ. වීඩියෝව සත්ය තාක්ෂනය යොදා ගෙන තිබේ නම්, එය ඔවුන්ගේ තාක්ෂණයෙන් හෝ අත්දැකීමක් ලබා ගත හැකිය. [14]
2015 ඔක්තෝබර් 20 වන දින මැජික් ලයිප් ඔවුන්ගේ නිෂ්පාදනයේ සැබෑ වීඩියෝව මුදා හරින ලදී. තවමත් දෘඩාංග පෙන්වීමක් නොතිබුණද, වීඩියෝ දර්ශනවල විශේෂ ප්රයෝග හෝ සංයුති හෝ භාවිතයෙන් තොරව මැජික් ලීප් උපකරණයක් හරහා රූපගත කරන ලද බව කියැවේ. වීඩියෝ දර්ශනය අනුව සැබෑ වස්තු විසින් අවහිර කරන ලද 3D වස්තූන් අවහිර කළ හැකිය. එම දර්ශනය තුළ පූර්ව නිශ්චිත ජ්යාමිතියක් විය හැකි නමුත් 3D ත්රිමාණ සිතියම් සැකසීම සඳහා උපකල්පනය කිරීමට හේතු විය. එය සැබෑ ආලෝකය සැබෑ ආලෝකයෙන් පිළිබිඹු වන අතර එය වැරදි ලෙස ස්ථානගත කර ඇති බව පෙනෙන අතර, එම නිසා ප්රතිවිපාක සැබෑ ලෝකය සමග අන්තර්ක්රියාකාරිත්වයෙන් තොරව අථත්ය දර්ශනයෙහි කොටසකි (කලින් කල වීඩියෝ ක්රීඩා සමග "ව්යාජ" ). මෙම වීඩියෝ දර්ශනය සැබෑ ලෝකයේ අඳුරු ප්රදේශ මත යන්තම් අතිශයින්ම දීප්තිමත් වස්තූන් ප්රදර්ශනය කරයි. මෙයින් ඇඟවෙන්නේ දෘඩාංගයට නිසි ආලෝකයෙන් අවහිර වන ආලෝකය අවහිර නොකර නව ආලෝකයක් එකතු කල හැකි බවයි. මෙය ආලෝකය විහිදුවන හෝ ආලෝකය විහිදුවන සම්පූර්ණයෙන්ම විනිවිද පෙනෙන වස්තූන් ඉදිරිපත් කිරීමට ඉඩ ලබා දේ. මෙම වීඩියෝව තුල මෙන් අඳුරු සැබෑ පසුබිම් ඉදිරිපිට දීප්තිමත් අද්විතීය වස්තූන් සඳහා හොඳින් ක්රියා කරනු ඇත, නමුත් දීප්තිමත් සැබෑ පසුබිමක් ඉදිරිපිට අඳුරු අ virtual objects සඳහා නොවේ. [15]
ඩෙල්වෙයාර් ප්රාන්තයේ නඩු පවරන ලද ලියකියවිලි සඳහා ෆෝබ්ස් 2015 දෙසැම්බර් 9 වන දින ඩොලර් මිලියන 827 ක මුදලක් ලබා දෙන ලදී. මෙම අරමුදල් වටය මගින් සමාගමෙහි මුළු අරමුදල් බිලියන 1.4 ක් හා පශ්චාත් මුදල් තක්සේරු කිරීම සඳහා ඩොලර් බිලියන 3.7 ක් දක්වා ගෙන ඒමට හැකිවනු ඇත. [16]
2016 පෙබරවාරි 02 වනදා ෆිනෑන්ෂල් ටයිම්ස් වාර්තා කලේ, මැජික් ලීප් විසින් ඩොලර් බිලියන 4.5 ක ආරම්භක මුදල අගය කිරීම සඳහා ඩොලර් මිලියන 800 ක ආසන්න මුදලක් තවත් අරමුදල් සම්පාදනය කරන බවයි. [17]
2016 පෙබරවාරි 11 වනදා සිලිකන් කෝණය වාර්තා කළේ මැජික් ලයප් එන්ටර්ටේන්මන්ට් මෘදුකාංග සමාජයට සම්බන්ධ වූ බවයි. [18]
2016 අප්රියෙල් 18 වනදා, Magic Leap ඊශ්රායල් සයිබර් ආරක්ෂණ ආයතනය උතුරුබිට් විසින් අත්පත් කර ගත්තේය. [19]
2016 මැයි මාසය වන විට ගූගල් සහ චීන අලිබාබා සමූහය ඇතුළු ආයෝජකයින්ගේ ලැයිස්තුවෙන් මැගී ලයිප් ඩොලර් බිලියන 1.4 ක් රැස් කර තිබේ. [6]
2016 ජූනි 16 වනදා මැග්ල්රි ලීප් විසින් ඩිස්නි ලුකාස්ෆිල්ම් සහ එහි ILMxLAB R & D ඒකකය සමග හවුල්ව කටයුතු කරන ලදී. මෙම සමාගම් දෙක ලුකාස්ෆිල්ම්හි සැන් ෆ්රැන්සිස්කෝ සරසවි ඒකාබද්ධ පර්යේෂණාගාරයක් පිහිටුවනු ඇත. [20]
2017 පෙබරවාරි මස 18 වන දින මැජික් ලයිප් ස්විස් කම්පියුටර් දර්ශන සමාගමෙන් ඩැකාඩා හි 3D අංශයට අත්පත් කර ගත්තේය. [21]
2017 මැයි මාසයේ හිටපු සේවකයෙක් ලිංගික වෙනස්කම් සඳහා මැජික් ලීප් ට එරෙහිව පෙත්සමක් ගොනු කළේය. මැජික් ලයිප් දැනට මෙම නඩුවෙන් බේරුම් කර තිබේ. [22]
2017 දෙසැම්බර් මස 20 වන දින මැජික් ලීප් ඔවුන්ගේ Magic Magic එක එළි දැක්වීය . [23]
2017 දෙසැම්බරයේ එක්සත් රාජධානියේ තොරතුරු තාක්ෂණ පුවත් වෙබ් අඩවිය මැජික් ලයාප් සමාගම විසින් වසර 4 ක් පුරා අරමුදල් සම්පාදනය කර ඇති ඩොලර් බිලියන 2 ක වටිනාකමින් ඩොලර් බිලියන 6 ක් වටිනාකම් කර ඇති අතර, ව්යාජ තාක්ෂණය හැර වෙනත් කිසිවක් නිෂ්පාදනය කර නොමැත. [24]
2018 මාර්තු 7 වනදා, මැජික් ලීප්, රටේ ස්වෛරී වත්කම් අරමුදලක් වන සවුදි අරාබියේ රාජ්ය ආයෝජන අරමුදල විසින් මෙහෙයවන ලද ඩීඅයි . [25]
2018 ජූනි මාසයේ දී සමාගමේ මුල්ම හෙඩ්සෙට් එක හැඳින්වූයේ මැජික් ලයිප් වන් විසින් ප්රථම වතාවට හෙලි කරන ලද අතර, එය දර්ශන දෘශ්යමය ලෙස ප්රදර්ශනය කිරීම පමණක් නොව, එහි ක්රියාකාරිත්වය පිළිබදව ප්රදර්ශනය නොකරයි. [26] [27] 2018 ජූලි 1 වන දිනදී, උපාංගය NVIDIA TX2 දෘඩාංගය භාවිතයෙන් සනාථ කරන ලද අතර අවසානයේ දී එය ප්රකාශයට පත් කරන ලදී.
No comments:
Post a Comment