ABZU

අවුරුදු 3 ක් තිස්සේ සංවර්ධන කටයුතු සිදු විය. අධ්යක්ෂවරයා වූ මට්ටා නව සහ රචකයෙකු වන ඔස්ටින් වින්ටෝරි ඇතුළු බොහෝ සාමාජිකයන් මීට පෙර 2012 දී වීඩියෝ ක්රීඩා ගවේෂණය කර තිබුණි. අබ්ජු හි සාගරයේ පිහිටීම ඩ්රයිර්නි ඩ්රාවිඩාවේ ප්රතික්රියාව යන දෙයාකාරයටම සහ නූවාගේ පිපාසාව පිළිබඳ ආදරය මගින් දේවානුභාවයෙන් විය. මෙම කථාව සහ කථාව සුමේරියානු මිථනාවෙන් හා කොස්මික් සාගර මිථ්යාවෙන් පැවත එන ලදි. අලෙවි ප්රස්ථාරවල ඉහළ තනතුරු කරා ළඟා වූ අබ්සු ජනමාධ්යවේදීන් ප්රශංසාවට ලක් විය: ප්රශංසාව බොහෝමයක් එහි කලා විලාසය කරා ගමන් කළ අතර, සමහර විවේචකයින් එය ජෝර්නි වෙත සංසන්දනය කර ඇත.
Gameplay [ සංස්කරණය ]
Abzû හි දී, ක්රීඩකයා සාගරයේ මතුපිට පාවෙමින් නැගීමෙන් පසු සාගරයේ කිමිදුම්කරුවෙකුගේ භූමිකාව භාර ගනී. කිමිදුම්කරු විසින් ශාක හා සත්ත්ව ජිවිතය පුරවා ඇති දිය යට පරිසරයන් පිරික්සීමට පටන් ගනී. පුරාතන තාක්ෂණයන් සහ ගිලුණු නටබුන් සොයා ගැනීමට අමතරව . [2] [3] ප්රදේශ කිහිපයක දී, කිමිදුම්කරුට ජලය ඉහලින් පිහිටි ගොඩබස ආශ්රිත පරිසරයන් පිරික්සා බැලීමටද හැකිය. [4] ක්රීඩාව ප්රගතිශීලී වන විට, කිමිදුම්කරු නව ප්රදේශ නවීකරණය කරයි. දේශීය පරිසරයට හානි කරන බලවේග පිටුපස රහස් [5] ක්රීඩාව හරහා කිමිදුම්කරුවන්ගේ ගමන් මාර්ගය මුහුදු සාගරයෙන් පුරවන අන්තර් සම්බන්ධිත ප්රදේශ හරහා රේඛීය මාර්ගය ඔස්සේ ගමන් කරයි. [2] මෙම ක්රීඩකයා විසින් පරිසරය හරහා කිමිදුම්කරුවන්ට පරිපූර්ණ ප්රතිලෝම පාලනයක් භාවිතා කරන අතර, ස්විචය හෝ අයිතම මත පදනම් වූ ප්රහේලිකා විසදීම සඳහා පරිසරය සමග අන්තර් ක්රියා කිරීමට හැකි වන අතර අවට මුහුදු ජීවියෙකු නිරීක්ෂණය කිරීම සඳහා එක් එක් පෙද්ශය තුළ පදමාලා අසුන් ගන්න. කිමිදුම්කරුවන්ට වේගවත් වන අතර, සෝනාර් ආරුක්කු භාවිතා කර සමුද්ර ජීවීන් සමඟ කටයුතු කිරීම. [3] [4] [6]කිමිදුම්කරුවන්ට විශාල සමුද්ර ජීවීන්ගේ ශරීර මත සිරවී ඒවා මත ගමන් කළ හැකිය. [4] කිමිදුම්කරුවෙකු සොයාගැනීම සඳහා එක් එක් පෙදෙසට සැඟවුණු යාත්රා සඳහා ක්රීඩා සැළසුම් කර ඇත. [6]
සාරාංශය සංස්කරණය
අබ්සූගේ කතාව රහිතව මුහුදේ සැරිසැරීම සිදු කර ඇති අතර, කප්පාදුවකින් තොරව කථා කිරීමකින් තොරව කතා කරයි. [7] ගැහැණු ක්රිඩකයා ලෙස හඳුන්වන චරිත චරිතය, සාගරයේ පාවෙමින් සිටින අතර අවට මුහුද ගවේෂණය කිරීම ආරම්භ කරයි: නටබුන් සහ පුරාණ බිතුසිතීන් පෙන්නුම් කරන්නේ පුරාණ ශිෂ්ටාචාරය සාගර සමඟ සමබර සම්බන්ධයක් බෙදාගත් බවයි. ඇය ගවේෂණය කරන විට, ඇයට ළිඳෙන් බල ශක්තියක් භාවිතා කරන ළිඳක් සඳහා සුදු මෝරෙකු විසින් ඇය මෙහෙයවනු ලබයි. මෙම ශක්තිය ශක්තියෙන් පිරමීඩය වැනි උපාංග බලහත්කාරයෙන් අස්වනු නෙළන අතර සාගර සමතුලිතතාවය උද්ගත වී ඇති අතර එය ශිෂ්ඨාචාරය බිඳවැටීමකි. මුල් පිරමීඩය කරා ළඟා වන විට කිමිදුම්කරු එය සුදු ප්රහාරක යානයට පහර දෙයි. පිරමීඩයේ ප්රති-ප්රහාරය කිමිදීන්නාට හානි කරයි- ඇය යාත්රාව හෙළිකරන අතර ඇයගේ පැවැත්ම සයිප්රසයට සම්බන්ධ කර ඇති අතර, සාගරයට ජීවය යළි පණගැන්විය හැකි හා එය සනාථ කිරීම මැරවරයෙකු විසින් එය සුදු පැහැති මෝරුන්ට තුවාල සිදු කරයි. අවසාන ළිඳ සක්රිය කිරීමෙන් පසුව, සුදු පැහැති මෝරුන් පෙන්නුම් කරන්නේ අලුත්වැඩියා කළ කිමිදුම්කරු පිරමීඩයට ය. මෙම කිමිදුම්කාරයා පිරමීඩය විනාශ කරයි, ජීවිතය ආපසු සාගරයට ආපසු ගෙන යයි. ණය අතරතුරදී, කිමිදුම්කරු සහ විශාල සුදු මෝරකු යළි පණ ගැන්වෙන සාගරයෙන් පිහිනන. [9]
සංවර්ධනය සංස්කරණය
අබ්ජුගේ මූලාරම්භය, ටියෝගෑම්සොම්පානි විසින් නිර්මාණය කරන ලද ස්වාධීන වීඩියෝ ක්රීඩාවක් වර්ධනය කිරීමෙහිලා 2012 වසරේදී එළි දක්වන ලදී. අබ්ජුගේ නිර්මාතෘ, අධ්යක්ෂක හා කලා අධ්යක්ෂක මට්ට නාවා විසින් සිය වසර තුනක සංවර්ධන කටයුතු සඳහා කලා අධ්යක්ෂක ලෙස සේවය කර ඇත. කාන්තාර සැකසීමේ ක්රීඩාවක් තුළ වැඩ කිරීමෙන්, ඊළඟට ඔහුගේ ඊළඟ ශීර්ෂය සඳහා වඩා උද්දීපිත සහ ජනගහන සැකසුමක් වෙත මාරුවක් අවශ්ය විය. [10] මෙමඟාමේ සමූහාණ්ඩුවෙන් පිටත්ව යෑමට පෙරාතුව ඇබ්සු සඳහා තණ බිම් නිර්මාණය කිරීම ආරම්භ කළ අතර ක්රීඩාවේ සංවර්ධකයා වන Giant Squid Studios ආරම්භ කළේය. අවාහි සංකල්පය වටා ඇති මිථ්යාවන්ට විශේෂයෙන්ම සම්බන්ධ වූ පැරණි සංස්කෘතීන් හා ඔවුන්ගේ කලා කෘති කෙරෙහි ඔහුගේ ආදරය නවා ඇතුළත් වූ ප්රධාන අංගයන්ගෙන් එකකි. මුහුදේ ඇති නව ආදරය, ඔසවා ගැනීම සඳහා ඔහුගේ විනෝදාංශය තුලින් ගවේෂණය කිරීම, අබ්ජුගේ සැලැස්ම තුළ විශාල ලෙසින් සැළකිලිමත් විය. [8] Giant Squid Studios හි කණ්ඩායම විසින් කර්මාන්තයේ විවිධාකාරයේ සිට සංවර්ධකයින් 10 දෙනෙකුට වැඩි දියුණු කළ අතර ප්රධාන වශයෙන් ක්රීඩකයන්ගේ ක්රිඩා නිර්මාණකරණයේ විවිධ පැතිකඩයන් විශේෂඥයන් විසින් නිර්මාණය කරන ලදී. චිත්ර ශිල්පියෙකු නිර්මාණය සහ සජීවීකරණයට උපකාර වූ ග්රැෆික් හා තාක්ෂණික ශිල්පියකුට අමතරව. [10] ක්රීඩාව පළමුවරට ප්රකාශයට පත් කරන ලද්දේ 2014 Electronic Entertainment Expo (E3). [12] පසුව E3 2016 දී එය පෙරදැක්ම කෙරුනි. [13] මෙම ක්රීඩා නිකුතුව PlayStation 4 මත PlayStation Network හරහා සහ Steam විසින් හරහා Steam හරහා හරහා ලබා ගන්නා ලදී . [14] එය Xbox One මත දෙසැම්බර් 6 දා Xbox Live හරහා නිකුත් කරන ලදී. [15] 2017 ජනවාරි මස 31 වන දින PlayStation 4 සහ Xbox One සඳහා භෞතික නිකුතුවක් ලැබුණි. [16] [17] සියලුම අනුවාදයන් ක්රීඩා 505 කින් ප්රකාශයට පත් කෙරිණි. [14] [15] [16]
නිර්මාණය සංස්කරණය
ක්රීඩාවේ මාතෘකාව වන්නේ සුමේරියානු මිත්යා කථාවයි . විශේෂයෙන්ම තමිත් සාගර දේවතාවිය පිළිබඳ මිථ්යාව සහ සියළුම ජීවිතයක් සැකසීමට නැවුම් ජල දෙවියා වූ අබ්දුයි. මෙය තෝරා ගත් හේතුව වූයේ ඉඩම් පදනම් කරගත් ජීවය හා ඒවායේ උපකල්පිත මූලයන්ය. විවිධ ලෝක මිථ්යා කථා වල පුනරාවර්තන තේමාව. [11] මාතෘකාව වන්නේ "අබ්" (වතුර) සහ "ස්ය" (දැන ගැනීමට) යන වචන වලින් සමන්විත වන අතර, සංවර්ධකයින් විසින් " ප්රඥාවේ සාගරය " ලෙස පරිවර්තනය කරනු ලැබේ. [1] සූචර් භාෂාවේ "අබ්සු" යන අක්ෂර වින්යාසය අක්කඩියානු අක්ෂරයෙන් "Apsû" වලින් වෙනස් විය. සම්මුතියකට අනුව, කණ්ඩායමේ ක්රීඩාවේ මාතෘකාව තුළට විචල්යයන් දෙකම ඒකාබද්ධ කරන ලදී. "U" යන අකුර හරහා චලිතය සංයෝජනයට ලක්වූයේ, එය යතුරු ලියනය කරන්නේ කෙසේදැයි නොදැන සිටි බැවින්, පරිගණක වැඩසටහන් වලදී එය හැසිරවීමෙහි කොටසක් ලෙස හැසිරවිය නොහැකි තරම් ය. මිථ්යා සම්බන්ධකම් හේතුවෙන් ක්රීඩාවේ අවධානය සාගරයට යොමු වූ වචනය භාවිතා කිරීම. මැදපෙරදිග බලපෑම් ක්රීඩාවෙහි ගෘහ නිර්මාණ ශිල්පය දක්වා ව්යාප්ත කරන ලද අතර, නාගරික ප්රගතිය සඳහා සරල සන්දර්ශනයක් හෝ මෙවලම් ඉක්මවා යන අර්ථයක් ඇති ව්යුහයන් සඳහා නවාගේ අභිලාෂය ඇතුළත් විය. [11]
මුල් අදියරෙහි එල්ලය වූයේ කිමිදුම් කිරීමට නොව, සාගර ගවේෂණය පිළිබඳ සිහින මෙන් හැඟීමයි. [8] ඔහුගේ පර්යේෂණවල කොටසක් ලෙස, නයාව සෙසු සාගර අනුක්රමීය ක්රීඩා සමඟ අත්හදා බැලූ අතර ඔවුන් "විනෝද" නොකරන ලදි. [18] ඕනෑම කාල සීමාවක් හෝ ගුවන් පථයක් ඉවත් කිරීමෙන්, කණ්ඩායම ගවේෂණය කිරීමේ ලිහිල් හැඟීම ප්රවර්ධනය කිරීමට උත්සාහ කළහ. [7] ප්රධාන ගැටළුව වූයේ, ක්රීඩකයා දුෂ්කරතා නිසා මෙම ක්රීඩාව අත්හැර දැමීම ඇතුලුව, ප්ලේට පිහිනීම සඳහා නිදහසේ පියාසර කිරීමට හැකි වීමයි. නමුත් මෙම ගැටලුව විසඳා ගැනීමට Giant Squid සහ වැඩි පරාසයක් . [10] මධ්යධරණී මුහුදේ ජීවින් හා පරිසරය පිළිබඳව ක්රීඩකයන්ට ඉඩ සැලසීමේ මාධ්යයක් ලෙස 2015 සිට 2016 දක්වා කාලය තුළ භාවනීය යාන්ත්රිකයා එකතු විය. [18] ඔවුන්ගේ ක්රීඩා එන්ජිම තෝරාගැනීමේදී මට්ටා නව් තවමත් එකම කාර්ය මණ්ඩලයේ සාමාජිකයෙකි. එබැවින් ඔවුන්ගේ දැක්ම නිර්මාණය කිරීමට මෙවලම් හා තාක්ෂණයෙන් සරල භාවිත කළ වේදිකාවක් අවශ්ය විය. Unreal Engine 4 මේ වන විටත් අලුතින්ම අලූත් වූ නමුත් එය තෝරාගත් විට අනෙකුත් මෘදුකාංග සංවර්ධන මෘදුකාංගය විසින් තහවුරු කරන ලදි. Unreal Engine 4 හි දියුණු සංවර්ධන මෙවලම් දෙකම භාවිතා කිරීමට හැකියාව ලැබුණි. මාළු පැල්ලම් හැසිරීම, වෘක්ෂලතා සජීවිකරණය සහ දිය යට ආලෝකනය වැනි අද්විතීය මූලද්රව්ය එකතු කිරීම සඳහා එන්ජින් ක්රියාකාරීත්වය පුළුල් කිරීමට මෙම කණ්ඩායම සමත් විය. [7] Unreal Engine 4 භාවිතා කරමින් ඩ්රෙකෝ කෝරිෂ් ඉංජිනේරුවෙකුට දිය යට ආලෝක බලපෑම් සඳහා අද්විතීය පද්ධති තැනීමට අවසර ලබා දුන්නේය. [7]
මෙම කලාත්මක ස්වරූපය දියුණුවන දිය යටින් යුත් ලෝකයක් නිරූපනය කිරීමට අදහස් කරන ලදී. එහෙත් ක්රීඩාවේ අතිමහත් ක්රියාකාරිත්වය වළක්වා ගැනීම සඳහා කණ්ඩායමට ද අවශ්ය විය. එම නිසා ක්රීඩාවේ කලාත්මක ස්වරූපය පවත්වා ගැනීමට සහ "දෘශ්ය ශබ්දය" . පරිසරය සංස්කරණ කිරීම සඳහා විශාල ගැටලූවක් වූ අතර, ඔවුන් විසින් අගුළු දමා තිබූ පසු කුඩා පරිමාණ සංස්කරණයන් සිදු කළ හැකි සංස්කරණ මෙවලම් නිර්මාණය කිරීම සඳහා ඔවුන්ගේ මුල් කාලීන සංවර්ධනයෙන් කැපී පෙනුණි. [10] පරිසරය නිර්මාණය කිරීමේදී නාවා විසින් එමග්මකම්පානි සඳහා මල් පිපීම වර්ධනය කරගත් අතර, ක්රීඩාව ගවේෂණය සමග අවුලුවන ලද අහඹු ලෙස විසිරුණු අන්තර් ක්රියාකාරීත්වයක් ඇති කරමින්, එක් එක් පරිසරය තුළ නව ජීවයක් හෝ නව අංගයක් ඇරැඹීය. [11] සංගීතමය සජීවිකරණ ශිල්පියෙකු නොතිබූ බැවින්, කිමිදුම්, මාළු හා නම්යශීලී වෘක්ෂලතා සජීවිකරණය සඳහා වූ විවිධ ක්රම භාවිතා කිරීමට අවශ්ය වූ අතර, කිමිදුම්කරුවෙකු සංකීර්ණ රාජ්ය යන්ත්රයක් හරහා අස්ථි සජීවිකරණයක් භාවිතා කරන ලදී. ප්රධාන වශයෙන් ගණිතමය චලිතය මෝර්ප් ඉලක්කය සමඟ සංයෝජනයක් ලෙස භාවිතා කරයි. [10]
අබ්ජු හි දක්නට ලැබෙන මාළු වර්ග පෘථිවියේ සාගර වලින් සැබෑ ජීවීන්ගේ ජීවය මත පදනම් වූ අතර සෑම වර්ගයක්ම ක්රීඩාව සඳහා සුදුසු ඒවා විය. [10] ක්රීඩාව තුළ මත්ස්යයින් දස දහස් ගණනක් තිබිණි. ඔවුන්ගේ පිහිනුම් විලාසයන් සැබෑ මාළු ව්යාපාර හැසිරීම හා භෞතික විද්යාව මත සෘජු ලෙස හැඩගැසිනි. [8] ක්රීඩාව ධාවනය කිරීමේදී ගැටළු මතු වූ අතර, වැඩසටහන් කාර්ය මණ්ඩලය විසින් එක් එක් මසුන්ගේ සජිවීකරණ සරල කිරීමකින් තොරව ක්රමවේදයක් සකස් කළේය. එමගින් "තිරයේ තිරය මත ඇති හැකි මසුන් ප්රමාණය වැඩි කිරීම". සෑම මත්ස්ය විශේෂයක්ම ස්වභාවික කෘත්රිම බුද්ධිය තිබුනේ පරිසරයේ අනෙකුත් ශාක හා වෙනත් වස්තූන් සමඟ දැනුවත් කිරීම හා අන්තර්ක්රියාකාරි මට්ටමේ තිබීමයි. මත්ස්යයින්ගේ හැසිරීම් හා අන්තර් ක්රියාවන් තව දුරටත් ප්රසාරණය වීමෙන් පසුව බිත්ති හරහා ප්ලාස්ටික් මුහුදේ පිහිනීම ආරම්භ කිරීම ආරම්භ කරන ලදී. ඔවුන්ගේ ඉතාමත්ම අභියෝගාත්මක කාර්යය වූයේ කුඩා මාළු කොල්ල සඳහා යථාර්තවාදී ඇඹරුම් පැල්ලම් නිර්මාණය කිරීමයි. එය සංවර්ධනය අවසානයේ ළඟා කරගත් හා නිමාවට පත් විය. මෙම ක්රීඩකයන්ගේ සමස්ත තේමාව හා එහි ඇති මිථ්යාවන් සමඟ ගැලපෙන නමුත්, සාමාන්යයෙන් අන්තර්ක්රියාකාරිත්වයට බාධා නොලැබෙන අතර, ලෝකය පුරා විවිධ මාදිලියේ මාළු වර්ග එකතු කිරීම මගින් සංවර්ධකයන් විසින් නිදහස ලබා ගත්තේය. එසේ තිබියදීත්, එක් එක් මත්ස්යයා සොයා ගත හැකි වන පරිදි එම කලාපයේ කොරල් පරයේ හෝ ගැඹුරු සාගරයට හිරු එළියට නොපැමිණෙන ප්රදේශ වල සංක්ෂිප්තයන් අනුකරණය කළෝය. [11] යථාර්ථවත් හා ජවසම්පන්න අත්දැකීමක් නිර්මාණය කිරීම සඳහා වූ කාර්යය ප්රමාණය සහ කණ්ඩායමේ කැපවීම වර්ධනය වීම නිසා සංවර්ධනය අවසන් වන තුරුම මාළු නිර්මාණය කිරීමයි. [10]
සංගීතය [ සංස්කරණය ]
අබ්ජු සඳහා වූ සිනමා පටය රචනා කරන ලද අතර එය මෙහෙයවනු ලැබුවේ ඔස්ට්රින් වින්ටෝරි විසින්ය. මීට කලින් ජෝර්නි සහ බැනර් සාගා මත සේවය කළ අයෙකි. [10]Giant Squid Studios ආරම්භයේදී ආරම්භ කරන ලද ව්යාපෘතිය ආරම්භ කිරීමට ප්රථම වයිටෝරි ව්යාපෘතිය නැනෝ චිත්රපටි ආරම්භ කරන ලදී. මෙම ස්ටුඩියෝව නිර්මාණය කරන විට වින්ටෝරිට ව්යාපෘතියට එක්වීමට ආරාධනා කරන ලදී. [19] සංගීතය ආරම්භයේ සිට ලියා ඇත්තේ නිශ්චිත සලකුණු මත පදනම්ව නොව, අන්තර්ක්රියාකාරී හා ගතිකය ලෙස ය. මෙය සාක්ෂාත් කර ගැනීම සඳහා වින්ටෝරි හට ක්රීඩාව අත්විඳිය හැකි දේ සහ මනෝගතියට ගැලපෙන දේ ගැන හැඟීමක් ලබා ගැනීම සඳහා විශාල වශයෙන් සහ නැවත නැවතත් ක්රීඩා කිරීමට සිදු විය. [20] ජින්නි මත වර්ජිනිටිගේ කාර්යයට සමානයි, "දැන ගැනීමට, වතුර" යන ප්රධාන තේමාව වූයේ "තේමාව" යන තේමාව පදනම් කරගෙන ක්රීඩාවෙහි තුන් අවුරුදු සංවර්ධන සමය මතය. [19]
පදයේ ප්රධාන අංගය වීණාව යොදාගනිමින් කෝප්පයක් යොදාගනිමින් පසුව ගීතිකා භාවිතයට ගන්නා ලදි. අවසානයේ දී පුර්ණ වාද්ය වෘන්දයක් ස්ථාපිත කිරීම සඳහා තවත් උපකරණ අවශ්ය විය. ජෝර්නි සහ අරාසින්ගේ ක්රිඩේඞ් සින්ඩිකේට් ඔහුගේ කෘතිය මෙන්ම ඔහු රචනා කරන ලද වාදක කථාංගයක් සමඟ සමලිංගිකයෙකු ලෙසද භාවිතා කළේය. [20] මෙම oboe solos විසින් ක්රිස්ටින් නයිගුස් විසින් ඉටු කරන ලද අතර, වර්ත්ෝරි විසින් යූ ටියුබ් හි ජොර්නියේ මාර්ගයක් සහිත රූපත් ආකෘතියක් සහිතව වර්ණ ආවරණයක් සිදු කරන ලදී. [19] [20] ඇන්ජුගේ ශබ්ද නිර්මාණකරු වූ ස්ටීව් ග්රීන් සමග ඉතා සමීපව කටයුතු කළ අතර, ඇබ්සුගේ දෘශ්ය ආඛ්යානය සමඟ ගලා ආ සංගීත කථන කථාවක් නිර්මාණය කළේය. [7]
නිල ගීතය නිකුත් කරන ලද්දේ බංග්කාම්ප් සහ iTunes හරහා ඩිජිටල් ඇල්බමය ලෙසය. 2016 අගෝස්තු මස 2 වන දින. [19] [16] ඔක්තෝබර් 22 වනදා Varèse Sarabande හරහා භෞතික සංස්කරණයක් නිකුත් කරන ලදී. [21] සංගීත විචාරකයින් සාමාන්යයෙන් සවන්දීම් ඇල්බමය පිළිබඳව ධනාත්මක විය. [22] [23] මෙම සන්දර්ශනය පසුව 2017 ගේ ගේම් ඇනට් නෙට්වර්ක් ගයිඩ්ගේ "හොඳම සම්භාහන චරිතාපදානය" සම්මානයෙන් පිදුම් ලැබීය. [24] "සංගීතය" කාණ්ඩයේ 2017 BAFTA ක්රීඩා උළෙලේදී සංගීත සංදර්ශනය ඉදිරිපත් කරන ලදී. නමුත් එය වර්ජිනියාවට අහිමි විය. [25] අබ්සූගේ කාර්යය වෙනුවෙන් වින්ටෝරි විසින් 2016 දී අන්තර්ජාතික සිනමා රචක විචාරක සම්මානය සම්මානයෙන් පිදුම් ලැබීය. එය ඔහුගේ "දෙවැනි වීඩියෝවක් හෝ අන්තර්ක්රියාකාරී මාධ්යයක්" සඳහා හොඳම ප්රශංසනීය ප්රතිඵල ලබා ගත්තාය. [26] මෙම සම්මානය සඳහා " සම්මානය - වීඩියෝ ක්රීඩා" කාණ්ඩයේ මාධ්ය සම්මාන උළෙලෙහි හොලිවුඩ් සංගීතයෙහි නම් කරන ලදී. [27] ක්රීඩාවේ නිරීක්ෂකයන්ගේ ශබ්දකෝෂයට ඒකමතිකව ප්රශංසාව ලබා දුන් අතර, එය ජර්නි ගමනට සෘජු ලෙස සැසඳිය. [4] [5] [6] [28] [29]
පිළිගැනීම් සංස්කරණය
පිළිගැනීම | ||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Steam මත එහි මංගල සතියේ දී වේදිකාව වේදිකා වෙළඳාම් ප්රස්ථාරවල අංක 9 ට ළඟා විය. [34] අබ්සී විසින් අගෝස්තු 18 වන දින PlayStation Store හි PS4 ප්රස්ථාර වල හොඳම විකාශනීය නාමය අතරට පත් විය. Batman: The Telltale Series (# 7) සහ No Man's Sky (# 1) . [40] PS4 සහ PC අනුවාදයන් පිළිවෙලින් 19 හා 72 පදනම් කර ගත් සමස්ත වෙබ් අඩවියේ මෙටාක්ටික් වෙබ් අඩවියේ ලකුණු 78 සහ 83 ක් ලබා ගත් අතර, එක් එක් "සාමාන්යයෙන් හිතකර" පිළිගැනීමක් ලෙස දැක්විය හැකිය. [30] [31] අබුයු විසින් "ගීත රචනා" 2016 දී "හොඳම කලා අධ්යක්ෂණය" කාණ්ඩයෙන් නම් කරන ලදී. [36] "හොඳම මුල්ම ගීතය", "හොඳම දෘශ්ය නිර්මාණය" සහ "වසරේ ප්ලේස්ටේෂන් ක්රිඩා" කාණ්ඩවල රන් ජෝයිජික් සම්මාන උළෙලෙහිදී ; [37] සහ 2017 BAFTA ක්රීඩා උළෙලෙහි "කලාත්මක ජයග්රහණය" කාණ්ඩයේ. [25]
යුරෝගාමර් හි මාටින් Gaston විසින් එය "යාන්ත්රිකව සරල ක්රීඩාවක් වන නමුත් එය ප්රසන්න පුද්ගලයෙක්" ලෙස හැඳින්වීය. සමහර අවස්ථාවලදී මුල් අවදියේදී හා කැමරාව අසීරු වන අතර, ඔහු ක්රීඩාවේ සරලම ලෙස භුක්ති වින්දේය. [2] GameSpot හි ස්කොට් බතර්වර්ත් විවිධාකාරයෙන් ක්රීඩා නොලැබුණද, ක්රීඩාවේ අති දක්ෂ ගුණාංග ප්රශංසාවට ලක් කළේය. [3] Polygon හි ජස්ටින් මැක්ඊලොරෝ ක්රීඩාව සාමාන්යයෙන් විනෝදජනක වන අතර ක්රීඩකයාගේ අන්තර්ක්රියාකාරිත්වයේ ඌනතාවයෙන් යටපත් විය. [4] සරල පාලනයක් නොතකා පිහිනීම පහසු සහ ප්රීතියෙන් පිහිනීම සඳහා Destructoid of Zack Furniss සොයාගත් අතර අත්දැකීම එහි කෙටි දිගකින් ප්රයෝජන ලැබීය. [6] Game Informer හි මතෙව් කැටෝ විසින් අන්තර්ක්රියාකාරිත්වයේ අඩුපාඩු සමතුලිත පරිසරය හා සමුද්ර ජීවය සමඟ පිහිනීම සමබරව සමතුලිත විය. [5] IGN හි ජෝස් ඔටෙරෝ විසින් ගවේෂණයෙහි අඛණ්ඩව ලබා දෙන අත්දැකීම්වලට භුක්ති විඳීමට හැකි විය. [15] කුඩා ගුරුත්වාකර්ෂණ යාන්ත්රිකයන් තිබියදීත්, [28] ජේම්ස් ඩෙවන්පෝර්ට් විසින් PCGamer ගවේෂණය සහ පරිසරය භාවනාව සහ නිරීක්ෂණය කිරීමට හැකියාව ලැබිණි. VideoGamer.com හි ටොම් ඕරි හි ක්රීඩා කිරීම භුක්ති වින්ද නමුත් එහි නිසි රැහැන් රහිත හිඟයන් නොතිබුණි. [33] GamesRayers හි ඩේවිඩ් රොබාර්ස්ගේ අදහස වූයේ ක්රීඩාවේ විශාලතම ශක්තිය වූයේ වෙලඳපොලේ අනෙකුත් නාම වලට සාපේක්ෂව සරල බවය. [32]
දර්ශන සහ පරිසරයන් ඔවුන්ගේ කලාත්මක ශෛලිය හා සුන්දර පරිසරය සඳහා ප්රශංසාවට ලක්වූ අතර ක්රීඩාවේ ප්රධාන අංගයන් ලෙස චිත්රක ලෙස දැක්විය හැකිය. [2][ 4] [5] [6] [28] [29] [32] [33] බර්ටවර්ත් ධනාත්මකව සෙල්ඩාගේ පුරාවෘත්තය ] ඔටෙරෝ ක්රීඩාවේ කලා අධ්යක්ෂණය "ෆැන්ටාසික්" ලෙස නම් කරන ලද අතර, එය අඛණ්ඩව ප්රශංසාවට ලක් කළේය. [28] අරිස් විසින් "මූලික පෙනුම" ලෙස පෙනෙන සරල මාදිලිය නොසලකා මෝස්තර නිර්මාණ ශිල්ප සහ වර්ණ රූප නිර්මාණ ශිල්පය ප්රශංසාවට ලක් කළේය. කථාවෙහි ප්රතික්රියා සාමාන්යයෙන් ධනාත්මක විය. බොහෝ විවේචකයන් එය හැඟුම් අත්දැකීමක් ලෙසින් හැඳින්වෙන අතර බොහෝ පරිවර්ථනය බොහෝ විට පරිවර්ථනය සඳහා විවෘතව තිබුනි. [2] [3] [5] [28] [33] 2001 දී ගේම්ස් ගේ තේමාවන් : අභ්යවකාශ යානයක් . [5] සමහර විචාරකයින් අඩුවෙන් ධනාත්මක අයුරින් විය: ෆිර්සිස්ට හැඟෙන පරිදි ඇබ්සුගේ කතාව එහි සංවර්ධකයන්ගේ ප්රකම්පනය නොවූ තරම් විශාල විය. බොහෝ විචාරකයින් හිතවත් ලෙස කලාත්මක ශෛලිය හා ක්රීඩාව අත්දැකීම ජෝර්නි වෙත සහ එමgamecompany හි කලින් ඇති කෘතිය සන්සන්දනය කර ඇත. [3] [6] රොබර්ට්ස් විශේෂයෙන් සඳහන් කළේ ඇතැම් ක්රීඩකයන්ට එය ජෝර්නි කැමති ආකාරයේ සමාන බවක් දක්නට ඇති බවයි. [32]
No comments:
Post a Comment